Az újra kezdés

Az első hifi korszakom után következett kb. 15 év szünet. Mígnem egy (havas de napsütéses talán keddi)napon, bevillant hogy nekem hiányzik a zene hallgatás.
Gondoltam körül nézek, hogy is van ez mostanában(2008).
LP-t nem akartam, CD játszó lesz és majd jól letöltöm(Én kérek elnézést!) a zenéket kiírom aztán azt hallgatom.
Az erősítő adott volt(QED), egy DVD lejátszó is forrásnak. A hangfal sajnos felújításra szorult(ez később megvalósult) de egy haverom éppen tudott egy eladót. Mission 702 bazi nehéz DIY álványokkal:




Az első új config:
  • noname DVD játszó
  • QED A240CD erősítő
  • Mission 702 hangfal
Nos öööö nem volt egy nagy élmény, hamar fejleszetni kellett.
Új forrás kell! Körülnéztem az olcsó CD játszók között. HifiMagazinos emlékeimben még élt pár név, amiből találtam is érdekes készükékeket: NAD,Rotel,CambridgeAudio.
 CA Azur 340 C lett belőle mert ez volt legszebb, de tényleg!


Na ez így már hallgatható volt. Ezzel egyidőben rákattantam a lemezírásra.
Plextor Premium 2 CD író:



Nagyon hülyének néztek a számtech boltban amikor bementem és megrendeltem. Valami 20000ft körül volt az ára és még csak DVD-t sem tudott írni! Természetesen külső fém házat is vettem hozzá.
AMQR módban(ezt kifejezetten audió módhoz fejlesztette ki a Yamaha és a Plextor tőlük liszenszelte) tényleg jobbak lettek a felvételek. Vettem még HHB Studio Gold lemezeket is, azzal már csak picit javult.

Aztán a Missionok előző tulaja szólt hogy eladó az erősítője is, egy Cyrus III:




Jól összepasszoltak, megvettem ezt is. Hozzá még egy AudioNote An-Ba hangfal kábelt:



A 2008 évi config:
  • CA Azur 340C
  • Cyrus III
  • Mission702, DIY állványon
  • plextor CD író, AN-Ba hangfal kábel, DIY ezüst ic


Nincsenek megjegyzések: