Analóg kirándulás

Mi az ami talán a legtávolabb áll a computer forrástól? Mondjuk az analóg LP játszó. Na akkor próbáljuk meg. Nem szerettem volna túlzásokba esni ezért csak valami nagyon alap cucc jöhetett szóba. Az alap szónál meg is találtam a megoldást, éppen volt egy eladó Linn Basik :


Linn LVX karral, ortofon omb3e hangszedővel. A CA 740a-ban nincs phono fokozat, előkotortam a régi QED erősítőt, ebben van MM fokozat, a tape-out kimenetén pedig elérhető a vonal szintű jel. Ezt kötöttem a 740-be.



Megkerestem a régi hifi korszakomból megmaradt lemezeimet (pl. a német zeneműirodalom 3 klasszikusát):





Hallgatgadtam, érdekes volt de azért nem győzött meg. Egy keveset még fejlesztenék rajta.

A márkahűség jegyében Azur 640p phono:




Hangszedőből pedig egy Ortofon 2M Red:



Arzachel phono és IC kábelek:


Na így már élvezetes hallgatni, megmutat valamit az analóg technika erényeiből. 






Az aktuális rendszer:
  • Linn Basik futómű / LVX kar / Ortofon 2M Red hangszedő
  • CambridgeAudio Azur 640P phono
  • MacMini
  • M2Tech Hiface
  • CambridgeAudio DacMagic
  • CambridgeAudio Azur 740A
  • Magneplanar SMGb
  • Hivox Alces 3
  • Nordost FlatlineGold hangfal kábel,DIY ezüst ic,Valhalla Cu2+ táp kábel, Vdh digicopuler digi kábel, Arzachel phono és ic kábelek


    Nincsenek megjegyzések: