Tovább a megkezdett úton (az ismeretlenbe?)


Ezidőtájt jelent meg a CambridgeAudio új DAC-ja a DacMagic. Bevezető akció volt, megrendeltem.




96khz/24bit, upsampling, 3 féle kimeneti szűrő, USB bemenet. Ezek voltak azok a plusszok amit a DIY dacomhoz képest tudott. A hangja az érdekes kérdés. Elsőre nagyon szerény a DIY-hoz képest. Váltogattam egy darabig, mindegyikben volt valami amit a másik nem tudott. Két különböző világ. A dacmagic nyugodtabb, részletezőbb, a másik elevenebb durvább. Végül a DacMagic mellett döntöttem, a másik erényeinek elismerése mellett.

Az USB bemenet kezdett izgatni. Ha már van egy computer a rendszerbe, akkor el lehetne hagyni a squeezebox-ot és ő lenne a forrás. Adott volt egy pc, mac-osx-el (Hackintosh). Kipróbáltam a DacMagic usb bemenetével. Pfff ez jobb mint a squeezebox!  Ugyan azokat a file-okat játszottam le, amivel az SB-t is tápláltam. Na ez frankó. Most már csak a ronda, hangos, pc volt a probléma, mert az mégse lehet a zene hallgató helységbe.
Átrak másik szobába, 3m USB, 5m VGA kábel, rádiós billentyűzet/egér. Müxik. 

 


Ezzel el voltam egy darabig. Aztán nézegettem hogyan lehetne ezt praktikusabban megoldani. Kellene egy pici, csendes, szép, távirányítható valami. Jaaa hogy ez a MacMini? Igen az!





Először egy régebbi PPC-t akartam, zenehallgatáshoz ez is bőven elég, de aztán meggyőztem magam hogy inteles jobb lenne.(Ez később jó döntésnek bizonyult. SnowLeo.) 1.66 CoreDuo, 256Mb ram, 60Gb HD.  Tényleg pici,szép és nagyon csendes!
Rendszer vinyónak vettem egy 8Gb-os SSD-t, a zenéknek pedig egy 320Gb-os 2.5-ös külsöt. Karosszékbe hátradőlve távirányítóval frontrow. Ennyi és netovább! 








Az aktuális rendszer:
  • MacMini
  • CambridgeAudio DacMagic
  • CambridgeAudio Azur 740A
  • Wharfedale EVO2 20
  • AN_Ba hangfal kábel,DIY ezüst ic

Nincsenek megjegyzések: