Rendszer frissítés


Az előző felállással meg voltam elégedve, de erősítő és hangfal több mint 10 éves modell, gondoltam lassan le cserélgetem.
Először a hangfal került sorra. A térhatás és jelenlétérzet lényeges szempont, ezért valami monitor szerű, de mégis álló cuccot akartam.  Mondjuk Wharfedale EVO2-20:




Mivel se időm se energiám nem volt hallgatózásokra járni, ezért  webshopból rendeltem. Amikor megérkezett és bekötöttem, nem volt felhőtlen az örömöm. Mélyhang az nem nagyon jött ki belőle. Gondoltam majd bejáródik. Pár hét alatt javult és már tetszett a hangja, de a mélyhangokról úgy tűnt le kell mondani.(Szeretem a monitorokat, hozzá tudok szokni a hiányához ha muszáj). A mission sokkal vadabb volt. Ez egy kultúrált wharfedale.

Az erősítő vásárlás következett. Legyen sok wattos! (Tudom hogy ez hülyeség, de én akkor abban hittem hogy az majd jól meghajtja a warfit.) Megint a CA győzött(mint a CD játszónál), Azur 740A:



Grafikus kijelző,  háttérvilágítás állítható, bemenetek elnevezhetőek, kék led a távirányítón! Na ugye! Pedig akkor a hangjáról még nem is beszéltem. Megjöttek a mélyek is , tér, jelenlét érzet, részletek, minden.
A cyrus nem szerette az EVO-t, de ezzel összeállt megint a jóság/bőség.
   
Az aktuális config:

  • Squeezebox Classic
  • DIY DAC
  • CA 740A
  • Wharfedale EVO2 20
  • AN-Ba hangfal kábel, DIY ezüst ic, VDH digicoupler digi kábel


           

      Nincsenek megjegyzések: